poniedziałek, 15 października 2018

PAREO

Strój na ważne uroczystości powinien być bardzo starannie dobrany. Ślub mojego jedynego brata to dla mnie bardzo ważna uroczystość, przygotowywałam się na ten dzień bardzo długo, szukałam sukienki i wygodnych butów, by przetańczyć całą noc, ale znacie mnie, potrzebuję czegoś niepowtarzalnego, strój ma określać mnie, ma mówić o mnie, uwielbiam ubrania, które nie są oczywiste więc znalazłam piękną, długą sukienkę w kwiaty, z seksownym rozcięciem. Buty wygrzebałam ze swojej szafy, postawiłam na coś co znam i wiem, że dadzą radę przez wiele godzin, nie jedną przeżyły imprezę. Jak się Wam podoba?











SUKIENKA - ROMWE

KOLCZYKI - ZARA

BUTY - STRADIVARIUS


4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda cały zestaw, sukienka jest śliczna i ma piękny wzór natomiast do niej też trzeba mieć odpowiednią figurę Ja bym na przykład takiej źle wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sukienka! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Estupendas imágenes! Espero verte pronto por mi blog! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie Ci w tej sukience :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...