czwartek, 2 stycznia 2020

JUMPSUIT

Z Nowym Rokiem trochę zabawy modą, kombinezon w kratkę, który robi całą robotę zestawiony z białą koszulą a pod koszulą brązowy golf co by nie było za zimno :D 

Kombinezon kupiłam lata temu w ZARA, na stronie niestety już go nie ma, jednak jest wiele innych ciekawych opcji, teraz w sezonie zimowym uwielbiam chodzić w kombinezonach albo długich sukienkach, nie rozumiem tego, kto też tak ma? 






CO MAM NA SOBIE:
KOMBINEZON - ZARA
BUTY/GOLF - MANGO
KOSZULA - NO NAME


2 komentarze:

  1. Jaka trafiona stylizacja. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda chociaż brakuje mi biżuterii - jestem prawdziwym freakiem jeśli chodzi o takie dodatki, a w szczególności srebrne bransoletki z kamieniami. Jeśli też lubisz takie ozdoby to koniecznie zajrzyj tutaj https://www.pranashop.pl/pol_m_Bransoletki-srebrne-301.html - to mój ukochany sklep i wydaje mi się, że sporo rzeczy może Ci się tu spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...