czwartek, 9 stycznia 2020

COMFY

Dzień Dobry! Dziś wstałam bardzo wcześnie, pobudka o 5 rano jest dla mnie nie do przyjęcia :D Dawno tak wcześnie nie wstawałam, jak tylko zjem obiad gdzieś się zdrzemnę, nieważne gdzie, tylko 15 minut żeby zregenerować siły :D 

Dzisiejszy strój jest jednym z tych wygodnych, na spotkanie z przyjaciółmi, sprawdzi się na bieganie po sklepach czy nawet do pracy. Buty sprawiają, że jestem trochę wyższa, przy moim wzroście 160 cm zawsze staram się ubierać by się trochę wydłużyć :D każdy ma jakieś kompleksy. 






CO MAM NA SOBIE:

SPÓDNICA - SINSAY
PŁASZCZ - ZARA
SWETER - HOUSE
BUTY - DOMODI.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...