piątek, 13 grudnia 2019

ANIMAL PRINT



Dobry wieczór a może dzień dobry, w zależności od tego kiedy czytacie posta życzę Wam miłego dnia! Teraz szybko robi się ciemno, więc raczej dobry wieczór :D 

Dzisiaj pokazuje Wam strój, który ma swoich zwolenników jak i przeciwników, nie każdy lubi motyw panterki. A w szczególności wtedy kiedy pojawia się go dużo. Ten top jest wspaniały, bardzo elegancki, botki niesamowicie wygodne co dla mnie musi być priorytetową sprawą przy wyborze butów i sweter, który jest cudowny! Jak go zobaczyłam od razu stwierdziłam, że muszę go mieć, ma wszystko co uwielbiam czyli kolor nude, jest niesamowicie milusi i ma koraliki :D








CO MAM NA SOBIE:

SPODNIE - ZARA
TOP/TOREBKA - SINSAY
BIŻUTERIA - H&M
BUTY - ZALANDO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...