środa, 10 października 2018

XXO


Witajcie moje piękne! Jak samopoczucie w środku tygodnia?

U mnie znakomicie, spędziłam wczoraj niesamowity dzień, bardzo pracowity, intensywnie pracuje nad swoją marką więc mam bardzo mało czasu ale znalazłam chwilę na napisanie postu.

Pogoda rano nie była cudowna, więc postawiłam na grubą swetrową sukienkę, grube rajstopy i bordowe botki. Lubię się w takim zestawienu, czuje się na luzie ale zarazem elegancko.









Sukienka - ZARA
Buty- ZARA
Torebka - Zara



4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia i zjawiskowa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale wyglądasz! :) Uwielbiam patrzeć na takie nieco odważniejsze stylizacje, choć osobiście stawiam na minimalizm i klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna,pewna siebie kobieta.Buty - SZTOS <3.
    Zapraszamy do nas!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...