niedziela, 22 kwietnia 2018

BLACK AND WHITE


Witajcie kochani! Jak Wam mijają te słoneczne dni?

U mnie pracowicie, coraz więcej projektów, oraz więcej się dzieje więc super!

Dziś stylizacja w bardzo moim stylu, sportowe buty i elegancki strój. Zaczęłam wymieniać ubrania na te bardziej wiosenne i letnie i takim o to sposobem odkopałam garnitur, który uwielbiam nosić wiosną!
Jak zauważyliście bardzo lubię rzeczy uniwersalne, które można założyć i do codziennej stylizacji i na poważne spotkanie czy imprezę, wystarczy tylko zmienić buty i dodatki. Tak jest i tym razem. Jak się Wam podoba?






Garnitur - showroom.pl
Buty - CHICO
Koszulka - ZARA

7 komentarzy:

  1. Garnitur wyjątkowo dobrze sie prezentuje z sportowymi butami. Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! Super wyglądasz ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz genialnie😍
    Świetny outfit😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo bardzo dobrze, że wcyiągnęłaś na światło dzienne ten garnitur, bo aż grzechem by było, gdyby dłużej zbierał kurz w szafie :O
    Fenomenalny jest !!
    Też uwielbiam takie uniwersalne rzeczy :)
    I bardzo podoba mi się, że założyłaś do niego tramposze, bo ze szpilkami byloby zbyt przewidywalnie i banalnie :P

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny look. Bardzo mi się podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! Jestem nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...