piątek, 12 października 2018

PRIMER JERSEY

Oficjalnie dzisiaj otwieram sezon na kozaki, pogoda jeszcze nas trochę rozpieszcza oprócz oczywiście mojego regionu bo u mnie wyjątkowo zimno. Ale jest na to sposób, długie kozaki które chronią przed zimnem i wyglądają świetnie. 

Bardzo lubię wyglądać seksownie ale nie wyzywająco, bardzo często muszę zapytać o mój ubiór narzeczonego czy aby na pewno nie przesadziłam bo to sztuka ubrać się a nie przebrać. W takim zestawieniu czuje się naprawdę dobrze, na luzie i przede wszystkim swobodnie. Jak się Wam podoba?








Sweter - MOHITO
Spódniczka - ZARA
Buty - ZARA


3 komentarze:

  1. Oj tak bardzo cienka granica jest między ubraniem a przebraniem
    Absolutnie jej nie przekroczyłaś-pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem absolutnie zachwycona Twoimi koazakami - cudowne są!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba zestawy z tymi kozakami sa świetne, bardzo seksowne.

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...