piątek, 19 stycznia 2018

FAUX FUR


Witajcie! Jak dawno mnie tu nibyło :C niestety przeziębienie mnie dopadło i przez dwa tygodnie praktycznie nie ruszałam się z łóżka, rzadko choruję, ale jak już to mam 2 tygodnie wyciągnięte z życia.

Powracam i spinam się porządnie, dziś pierwszy post z cyklu "wiosno wracaj". Uwielbiam długie sukienki i bardzo chętnie noszę je nawet zimą do botków i futrzanej kamizelki.
Sukienka pochodzi ze starej kolekcji Zary, jednak jest tak uniwersalna i zabieram ją wszędzie! Idealnie wygląda w letnich stylizacjach, jest świetną opcją na wyjście na kolację z mężem czy do pracy.
Najchętniej noszę rzeczy uniwersalne, które świetnie wyglądają na przeróżne okazje czy pory roku.
Do tego zestawu wybrałam eleganckie botki damskie bordowe na słupku z firmy Laza.pl, to mój nowy nabytek i z pewnością nie ostatni! Jestem zdania, że warto inwestować w dobre buty, które posłużą nam przez długi czas, tak jest w tym przypadku.
Świetnie się sprawdzają, mają niesamowity kolor i są bardzo wygodne, a to dla mnie bardzo ważne. Stabilny obcas jest kluczowy przy wyborze butów więc bardzo cieszę się z ich zakupu.
Jak się Wam podoba moja stylizacja? Co myślicie o butach?







Sukienka - ZARA


Buty - LAZA.PL

Futerko - MANGO


18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz 😍
    Sukienka jest bardzo ładna ale nie w moim stylu,za to botki i futerko mi się baaaardzo podobają 😍💞
    Zdrowia życzę 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. wow uwielbiam takie stylizację:) wyglądasz obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że twoja stylizacja przywróci wiosnę :) i życzę więcej zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. futerko genialne no i fryzura przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :) Stylizacja również, sukienka bardzo mi się podoba :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale piękna sukienka:* stylizacja idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz niezwykle wytwornie i zarazem nonszalancko w tej stylizacji. Boska sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. super sukienka! Bardzo mi się podoba! :D

    obserwuję i zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest świetna, bardzo fajnie wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze podobają mi się połączenia tak diametralnie różnych faktur. W tym przypadku futerka i zwiewnej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękną suknię! I włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Great look and photos really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Google
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest bajeczna!!! Bardzo żałuję, że pochodzi ze starej kolekcji.
    Całość komponuje się przepięknie... z chęcią założyłabym ten strój :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna. Włosy perfekcja i sukienka z kamizelką świetnie wygląda. Nie ma sie do czego przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow dress look beautifull darling,you look stunning.
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej przepięknej sukience <3 Zamiast futerka ubrałabym skórę :) ale i tak mi się podoba całość <3

    Serdecznie zapraszam na nowy post na moim blogu: https://migliorevita.blogspot.com/2018/02/ramiaczka-od-lovees.html :)

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...