środa, 7 lutego 2018

Kupuj modnie na AliExpress dzięki Natty Girl

Natty Girl to ogromny katalog najwyższej jakości produktów przeznaczonych dla kobiet, które możesz zamówić z AliExpress

Każdego dnia dodawane są sprawdzone oferty tylko od zaufanych sprzedawców.

To sklep poświęcony tym, co uwielbia każda kobieta! Znajdziemy tu ubrania, biżuterię, tanie zegarki, buty i wszelkie dodatki.

Dzięki tej stronie możemy spokojnie zrobić zakupy i mamy 100% pewność, że nasza przesyłka do nas dotrze, dostajemy link, dzięki któremu możemy ją śledzić bez obaw że zaginie.

Przygotowałam dla Was rzeczy które warto kupić. Świetne jest to,że ceny na stronie Natty Girl są bardzo niskie. Rzeczy sprowadzane z chin mają odrywane metki i poprawiane na dużą większą kwotę, kilka razy sama się na tym złapałam.
Serwis Natty Girl daje nam swobodę wyboru i wyszukuje same cudeńka, które warto mieć u siebie.

1. Obcisła sukienka nadająca się do stylizacji dziennych, jak i wieczorowych. Wystarczy nałożyć na nią dżinsową kurtkę i trampki i można ruszać na imprezę, w wersji wieczorowej trampki zamieniamy na szpilki i ramoneskę i jest bardzo wygodnie i efektownie.

2. Ciepła bluza w najmodniejszym kolorze tego sezonu! W naszych sieciówkach ogólnodostępnych ceny są naprawdę wysokie (powyżej 100 złotych). Ta nie dość, że jest bardzo miękka i wykonana z bardzo dobrego materiału to jeszcze ma świetny krój, który pasuje na każdą sylwetkę no i cena bardzo zachęca.



3.Czarna kopertówka! Chyba nie muszę tłumaczyć czemu każda kobieta powinna ją mieć :D A za taką cenę aż grzech nie kupić.


4.Zestaw pędzili! Byłam zachwycona jak je zobaczyłam! Są naprawdę przepięknie wykonane. U mnie lądują w koszyku i czekam aż je dostanę :D Bardzo często jak chciałam kupić pędzle ich włosie było za grube, te wydają się idealne, bardzo chętnie je przetestuję! :)



5.Zegarki! Piękne, elegancki, zabawne, znajdziecie ich całe mnóstwo. Mnie urzekł ten, jest cudowny.


6. Biżuteria! Znajdziecie tu biżuterię na każdą okazję, ja staram się wybierać coś uniwersalnego, co sprawdzi mi się za dnia, jak i w nocy! Wybrałam delikatny naszyjnik z kryształem. 



Jak się Wam podoba ten sklep? Dla mnie to totalne odkrycie i często będę w nim robić zakupy.

3 komentarze:

  1. Fajnie wiedzieć. Czasami kupuję na Aliexpress.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie korzystam z takich sklepów ubrania tylko stacjonarne kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great collection.
    Follow for follow? Please let me know on my blog. Good day :)
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...