czwartek, 28 grudnia 2017

CAMEL


Witajcie! Jak po świętach? Najedzeni? Ja dosłownie pękam z przejedzenia, dietę szlag trafił :D

Już za kilka dni Sylwester i Nowy Rok? Jakie macie plany? Sukienki gotowe na tą wyjątkową noc? Ja kompletnie olałam w tym roku Sylwestra, przejęłam się świętami więc nie mam żadnych planów.

Dziś pokażę Wam mój strój z pierwszego dnia świąt, płaszcz z futerkiem oczywiście sztucznym, bluzka w panterkę, zawsze wydawała mi się kiczowata, ale przekonuje się do tego wzoru, coraz częściej sięgam po panterkę! 
Jednak ulubioną częścią tej stylizacji są buty, zamszowe z pięknymi perełkami. Nowy nabytek ze strony kupbuty.com, mają tam tysiące modeli i kolorów! Siedziałam 3 godziny i przeglądałam każdą parę butów aż trafiłam na te, od razu się zakochałam.


Cały ten strój jest bardzo elegancki i rzeczy które noszę nie mają kosmicznych cen, to ubrania na każdą kieszeń. Mam kilka markowych rzeczy jednak cenie sobie wygodę i swoje ciężko zarobione pieniądze, żal mi je wydawać na ubrania :D 


Jak się Wam podoba?









Płaszcz - SIN-SAY

Bluzka- SIN-SAY

Czapka - Zara

Rajstopy - ADRIAN RAJSTOPY

Buty - KupButy.com



14 komentarzy:

  1. Ja jadłam owszem więcej ale nie tak aby być przejedzona :) trzymałam fason :D całej stylizacji najbardziej podoba mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja 💞
    Outfit jest cudny, wyglądasz przepięknie 😍😘
    Płaszczyk przepiękny,na stronę oczywiście zajrzę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie! Do tego dochodzą piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz zjawiskowo a płaszcz jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz. Ja też się przejadłam w święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi przybyło 2 kg po świętach. :o Muszę coś z tym zrobić! U mnie sylwester w małym gronie bliskich znajomych, więc elegancka suknia nie będzie mi potrzebna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz i buty:) wspaniale wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz naprawdę świetnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow that outfit is so adorable!you look beautifull darling..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudownie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny krój i jak dla mnie idealny kolor! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny styl, piękny blog, bardzo inspirujący, z przyjemnością będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...