czwartek, 7 grudnia 2017

BLACK DRESS

Witajcie, dziś post z serii moich ulubionych, czyli stylizacja wieczorowa!

Przedstawiam Wam dziś propozycję na stylizację sylwestrową a może nawet świąteczną. Czarna opinająca sukienka, w połączeniu z klasycznymi szpilkami plus futro (oczywiście sztuczne) mam słabość do futer, uwielbiam je! 

Jak się Wam podoba? Co myślicie o tym połączeniu? Ja osobiście zakochałam się w tej sukience i moim zdaniem pasuje do wielu okoliczności.  










Sukienka - RESERVED

Buty - stylowebuty.pl

Futro - F&F



14 komentarzy:

  1. wow wyglądasz pięknie, kobieco i seksi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna sukienka! wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, śliczna ta sukienka, cudownie podkreśla Twoją świetną figurę :)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, wyglądasz jak gwiazda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka a Ty prezentujesz się w niej nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonała sukienka, wyglądasz w niej bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, a Ty w niej wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała taką figurę, chętnie bym ją widziała w swojej szafie. Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona tobą. Masz instagrama ?

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...