środa, 13 grudnia 2017

Czerwone KOZAKI


Witajcie kochani! Informuje, że do świąt zostało zaledwie 11 dni, jak ten czas szybko leci, prawda?


Masa sprzątania, gotowania i stresu przed wigilią by wszystko wyszło znakomicie. Jednak w tym całym zaoferowaniu zbliżającymi się świętami chciałabym przedstawić Wam stylizację świąteczną właśnie na ten wyjątkowy dzień czyli Wigilię.

Jestem zwolenniczką sweterkowych sukienek, ale znacie mnie, nie może być nudno :D uwielbiam zestawić ciemne sukienki z butami, które rzucają się w oczy, bo to robi całą stylizację, każdy inny dodatek jest zbędny. To prostota i wygoda, czyli tak jak lubię.











SUKIENKA - CHICWISH

BUTY - MANGO

PASEK - ZARA



18 komentarzy:

  1. wow, jakie cudowne zdjęcia, piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne i zgrabnie wyglądają. Ale znając moją gracje to bym się zabiła w takich wysokich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Jestem pod wrażeniem i z przyjemnością obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz a sukienka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i kozaki:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz 😍
    Kozaki mi się najbardziej podobają 💞
    P.S gadżetu nie znalazłam więc blog dodałam do swojej listy czytelniczej☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. buty boskie ale Ty wyglądasz jak z wybiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia, świetna stylizacja :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita stylizacja, zresztą jak cała Ty. Bosko podkreśliłaś swoje nogi. Miazga

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, kozaki są świetne i bardzo sexy :) Cała stylizacja jest przepiękna ! Fantastycznie wyglądasz na zdjęciach ! Nic tylko gratulować sesji :) :*
    Będę tu zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te kozaki ;) Robią całą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow fantastycznie wyglądasz! Kozaki świetne, ale dla mnie zdecydowanie za odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, sukienka cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka i kozaki extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, buty są przepiękne *.* Chociaż przyznam że moje serce skradła sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo odważne skarpeto-buty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. You look gorgeous! :)

    And I love those red boots! They're amazing! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać ze czujesz to. Świetny styl !

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...