poniedziałek, 4 grudnia 2017

BERYL.PL


Zdecydowanie czuje już klimat świąt, jako że w tym roku pierwszy raz organizuje wigilię, dużo wcześniej zabieram się za całe przygotowania, strojenie choinki i kupowanie prezentów.


Kobiety uwielbiają biżuterię przynajmniej moja mama i teściowa. Po prostu, gdy tylko widzą biżuterię pieją z zachwytu. Mam tak samo więc zrobienie im prezentu nie było problemem, problemem było wybranie sklepu, w którym kupie im wymarzone łańcuszki.

Z pomocą przyszedł sklep BERYL.PL to niesamowity sklep internetowy oferujący niezliczoną ilość łańcuszków, bransoletek, kolczyków.


Jest pełna różnorodność produktów i możemy znaleźć tam prawdziwe perełki. Oto moje propozycje: 



Kolczyki łapacze snów, idealne jako prezent dla siostry, która uwielbia efektowną biżuterię! 














    


 Śliczna minimalistyczna bransoletka skradnie serce każdej kobiety!                       LINK
   











Moim wyborem prezentu dla mam były srebrne minimalistyczne łańcuszki. 
  LINK            LINK

Przesyłka doszła do mnie w dwa dni! Więc bardzo szybko. Po wyciągnięciu z opakowania które chroniło je przed podróżą, prezentowały się tak:


Bardzo estetycznie wyglądają więc od razu nadają się na prezent. 
Wystarczy opakować je tylko czerwoną kokardą i gotowe! 

Zdjęcie naszyjnika prezentowane przez Kasię Cichopek: 

cena 59 zl


14 komentarzy:

  1. Bransoletka ładna i ten komplecik ale najbardziej zwrócił moją uwagę zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie jestem fanką biżuterii, ale bardziej zachwyciły mnie Twoje stylizacje!:D Masz gdzieś gadżet obserwacji czy tylko obserwatorów gogle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko obserwatorzy google, bardzo dziękuje, miło mi! :))

      Usuń
    2. Ok, więc będę tu zaglądać przez obserwatorów Google ;-))

      Usuń
  3. Uwielbiam łapacze snów, więc kolczyki od razu przypadły mi do gustu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki są super! :D Też chcę takie! :D obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat jestem z tych, którzy nie noszą biżuterii. Wyjątek to kolczyki, ale mam jedne i ciągle w nich śmigam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również w tym roku dużo wcześniej czuję te święta i dobrze - bo ten czas jest po prostu niesamowity :) A kolczyki - cuda! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnimi czasy dość rzadko sięgam po biżuterię, jednak te łapacze snów już widzę w swoich letnich stylizacjach! Boskie są =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam nausznice od rodziny na Mikołaja. Lubię biżuterię, ale musi byćwiczenia prosta i skromna. Większość mam srebra ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki łapacze snów piękne! <3

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...