wtorek, 28 listopada 2017

SLOW BAR



Dzień dobry! Jak wtorek? U mnie bardzo męcząco ale relaks w świetnej restauracji zdecydowanie wynagrodził mi ten męczący dzień.

Idealnie dobrałam się kolorem stylizacji do wystroju wnętrz restauracji :D było to nie zamierzone ale świetnie to wygląda. Coraz zimniej na dworze więc coraz częściej sięgam po sweterki, jednak bardzo rzadko potrafię znaleźć taki, który wygląda świetnie i ma bardzo dobrą jakość. Ten upolowałam na SHEIN  i jest wart każdych pieniędzy, jestem nim zachwycona. 










Sweter - SHEIN


Spodnie- Pull&Bear


Buty - Mango




25 komentarzy:

  1. Wystrój i stylizacja stanowią idealaną całość. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia. Cudny sweterek! A ta choinka! Ah uwielbiam święta. Obserwuje ;* Spodobało mi się tu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja a sweterek cudowny :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsce do zdjęć , wyglądasz fantastycznie w takiej kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne, klimatyczne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. To wnętrze jest przepiękne:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz 😍
    Fantastyczna stylizacja😍
    Wnętrze również mi się baaaardzo podoba☺
    Dziękuję za obserwację-gdzie masz gadżet do obserwacji, też chcę zakonserwować☺?
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie! Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja:) sweter jest boski:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek ;) Ogólnie bardzo podoba mi się cała stylizacja, bo kolorystycznie wpasowauje się w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zachwycona Twoim sweterkiem jest po prostu przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki świetny klimat i piękne zdjęcia. Bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post and beautiful photos, Darling ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    look at GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie idealnie oddają klimat. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...