piątek, 17 listopada 2017

NIEBIESKIE FUTRO



Dzień Dobry! :) Zostało tylko 37 dni do Wigilii! Cieszycie się? Bo ja tak, uwielbiam święta, uwielbiam stoły wypełnione po brzegi i śpiewanie kolęd, coraz bardziej czuje już te zbliżające się święta, aż nie mogę się doczekać :D

Dziś mocno jesiennie, chociaż zdjęcia wyszły bardzo słoneczne to jest bardzo zimno ;C
Najlepsza część dzisiejszej stylizacji? Zdecydowanie futerko, najbardziej odważna rzecz, jaką mam w szafie, uwielbiam wszelkie futerka oczywiście zawsze sztuczne, ale raczej w klasycznych kolorach, czerń, brąz, granat, dlatego wiele osób jest zdziwiona moim wyborem jasnego futerka w niebieskim kolorze. Ta stylizacja w rzeczywistości jest bardzo prosta, zawiera bluzkę z długim rękawem i granatowe spodnie, futro spowodowało, że look wygląda bardziej szykownie. Co myślicie?








Futerko - ROMWE
Bluzka - ZARA
SPODNIE - ZARA
Buty - ZALANDO



35 komentarzy:

  1. śliczny zestaw, buty cudne, bardzo fajnie wyglądasz:)
    również bym zaobserwowała, ale nie widzę widgetu z obserwatorami, dodałam więc do swojej listy czytelniczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie fajne jest ale do takiego futerka trzeba też mieć figurę ja niestety nie jestem tak zgrabna jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz:D
    Śliczne fotki :3
    Futerko mega :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz to futerko ;)
    Stylizacja rewelacyjna.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna - jak na mnie - stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja boska! Świetne futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow genialna stylizacja:) w futrze się zakochałam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. you are so fabulous! Anyway, just saying hello all the way from Southeast Asia! I hope you can drop by my blog too and follow if you like. Have a wonderful day!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne futro :) super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Futerko bardzo oryginalne ♥
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, także zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę. ;*
    Bardzo fajny blog, pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ♥
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja za takimi futerkami nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Futerko cudne, mi też niebieskie marzy się, wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super jest to futerko :) ślicznie jest Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  14. Futerko takie piękne! Świetnie wygląda z resztą ubrań i dodatków.
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Fantastycznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Futerko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To futerko jest obłędne! :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosko wyglądasz w tej stylizacji!!! Paseczki plus futro to wspaniały i oryginalny duet, zainspirowałaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tesknie za takimi włosami:** futerko zacne :)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym sezonie też jestem zakochana w futrach <3 Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne futerko! Taki kolorek ciężko znaleźć :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty od razu przyciągnęły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz w niej genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Futro nie w moim stylu, ale całość stylizacji prezentuje się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Stylizacja dopracowana w każdym calu i do tego radosna ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny zestaw. Szalone futerko i ciekawa koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, futerko piękne :)Muszę chyba w jakieś się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzuca się w oczy i o to chodzi! Piękne futerko!

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...