poniedziałek, 13 listopada 2017

GRAY SHOES

Dzień dobry! ;) Jakie macie plany na ten tydzień?

Dziś strój w najmodniejszym kolorze tego sezonu! Czerwień kojarzy mi się przede wszystkim z pasją, miłością i jesienią. To świetny kolor dla brunetek i blondynek. Czerwona spódnica wygląda pięknie dzięki tej falbance. Tkanina bardzo wygodna jest mocno rozciągliwa. Buty zaś to dla mnie hit, bardzo długo się do nich przekonywałam, bo zdecydowanie nie są typowe, ale świat mody oszalał na ich punkcie więc ja też zaczęłam! Wyglądają bardzo seksownie i niestandardowo, czyli tak jak lubię. Co myślicie?









Spódnica - Mango
Koszula - Mango
Buty - Zara
Torebka/Pasek - Mango



26 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna. Wprawdzie nie nosze takich bluzek ale Tobie pasuje pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja:) jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look, ślicznie wyglądasz! Buty są mega!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze że się przekonałaś to tych butów-są cudowne☺
    Cała stylizacja jest rewelacyjna ☺
    Wyglądasz megakobieco i przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie i ładnie ci w tym zestawieniu choć ja bym bardziej Była przekonana że to jest taka stylizacja na wczesną jesień ewentualnie wiosnę kiedy jest jeszcze ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieziemska stylizacja! Mega kobieca, lekka. I jeszcze te buty! Cu-do-wne.
    Ps. Serdecznie dziękuję za obserwację, również obserwuję!
    Ściskam,
    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczne buty :-) Wyglądasz wspaniale w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zestawienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz:) bardzo podoba mi się Twoja koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny zestaw ;)Koszula rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmiesznie bo te kozaki wyglądają jak skarpetki:) Zdjecia super:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz <3
    cudowna sesja
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica mnie oczarowała, boska jest !

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i spódniczka-reeewelacyjna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały i bardzo stylowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę mieć takie włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...