czwartek, 2 listopada 2017

LIPS


Dziś pierwszy dzień, kiedy mogę na spokojnie stworzyć post, bez presji czasu. Cudowne uczucie :D

Dzień Wszystkich Świętych jest dla mnie jednym z najważniejszych i wyjątkowych świąt, też tak macie? W internecie huczy od wyśmiewania ludzi, którzy zrobili sobie z tego rewię mody, niektórzy robią wszystko na pokaz, im większy znicz czy więcej kwiatów, tym lepiej, ale czy na pewno? Polecam obejrzeć najnowszy filmik Klaudii Klary, to moja top youtuberka, która mówi jak jest :D

Nie będę Wam pokazywać jak tego dnia wyglądałam czy jak go spedziłam, bo to nie jest istotne, najważniejsze jest to by być razem z bliskimi i wspominać ludzi których już nie ma.



Ostatnio spotykam dużo złego w swoim życiu, jeszcze więcej złego dzieje się na świecie, w mojej małej miejscowości również ostatnio głośno, zawsze stałam z boku, nie udzielałam się, nie czułam się częścią społeczności, zawsze uważałam, że to, co ja powiem czy zrobię nie zbawi świata. Ale wiecie co? Zaczyna się od małych gestów, od niesienia pomocy, od sprzeciwiania się złu. Byłam na swoim pierwszym proteście w życiu i czuje się cholernie spełniona :D

Dobra, teraz kilka słów o moim stroju. Co mam na sobie? Jedną z najwygodniejszych sukienek, jaką mam w szafie zakupioną w lumpeksie, kosztowała mnie całe 2,50. Buty i torebka pochodzą z Zary, jak podoba się Wam stylówka? W Waszym guście? Dla mnie to sportowa elegancja i czuje się świetnie w tym wydaniu.






Torebka - ZARA

Buty - ZARA


6 komentarzy:

  1. Jej, jaka sukienka. Szkoda, że nie można jej kupić nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ilość zniczy czy kwiatów nie ma znaczenia , najważniejszym jest fakt iż ciągle odwiedza się groby bliskich. We Francji czy Irlandii niestety sie tego nie kultywuje. Cmentarze odwiedzają tylko starsi ludzie....Piękna, kobieca stylizacja, świetne botki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    you look so adorable :D loved all combo!

    NEW REVIEW POST | NO WORDS: The PERFECT FACE CREAM for MIXED SKIN!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka! A ty w niej wyglądasz bardzo zmysłowo :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. tu vestido es precioso, me encanta

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...