piątek, 8 września 2017

NAVY HAT

Witajcie Kochani! Dziś ostatecznie żegnam wakacje, dzisiejszy poranek był naprawdę mroźny. Niestety czas najwyższy pochować na dno szafy wszystkie letnie sukienki :C 

Jednak dobrą rzeczą w zbliżającym się sezonie jest to, że możemy łączyć ze sobą wiele przeróżnych dodatków. Dzisiejsza stylizacja jest bardzo wygodna i uniwersalna, spódnica w połączeniu z wełnianym swetrem i botkami, daje nam już jesienny zestaw. Uwielbiam ciekawe, niestandardowe rozwiązania. Jak się Wam podoba ten jeszcze letnio-jesienny zestaw? 

Mam też kilka naprawdę fajnych pomysłów w planach, co myślicie o założeniu kanału na youtubie? Rozważamy również założenie własnego sklepu internetowego, znacie się na tym? Kto posłuży dobrą radą? :)








Spódnica - RIVER ISLAND

Kapelusz - ZARA

Buty - ZARA

Koszulka - no name



24 komentarze:

  1. W ciekawy sposób połączyłaś ze sobą te rzeczy, piękna spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie :) Kanał na YT - jak najbardziej, sklepik - jak założysz też chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona tą stylizacją - jedna z najlepszych jakie widziałam!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja:) cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym sklepem internetowym 😍☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja :) świetna spódnica, a w czapce jest Ci niesamowicie do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz prześlicznie- świetna ta czapka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, a ostatnie zdjęcie <3 Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz a spódnica genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post dear! Love your outfit <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódnica jest cudowna! Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna spódnica, a całość bardzo stylowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the way you put the pieces together, the shoes are my absolute favourite

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz w tej stylizacji świetnie, choć nie do końca jest to mój styl ze względu na spódnice długą jeadnsową :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje sesje zawsze mega mi się podbają, wyglądają jak z jakiegoś czasopisma normalnie, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Nie sądziłam, że takie połączenie zrobi na mnie tak ogromne wrażenie. super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka i buty najbardziej mi się spodobały :)
    Również u mnie ostatnio mroźno i deszczowo się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...