czwartek, 28 września 2017

LILA DRESS

Odmieniona. Piękne dwa tygodnie w słonecznej Toskanii zadziałały cuda, moja cera wygląda zupełnie inaczej a ja sama czuje się o wiele lepiej, miło było wrócić do Polski, oczekiwałam polskiej szarówki, deszczu i zimna, ale miło się zaskoczyłam i mamy piękną polską złotą jesień. Słońce już nie jest tak intensywne, ale nadal ogrzewa nasze ciała i dodaje niesamowite klimatu. Uwielbiam jesień, jestem zodiakalną wagą więc może dlatego. Puchate swetry, płaszcze i ciepłe skarpetki czas wyciągnąć z szafy. 
Macie swoje must have na jesień? Ja z ręką na sercu nie zrobiłam jeszcze żadnych zakupów na ten sezon :D








Co mam na sobie: 

Sukienka - CHICWISH
Torebka - SFERA

Buty - STEVE MADDEN


12 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tą stylizacją ":)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a chic outfit! I adore this dress! You look fantastic.

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam jesień 😍
    Przepięknie wyglądasz 😍💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest cudowna, podobnie jak i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, jak mogłabym się z Panią skontaktować? Napisałam maila z adresu sklep@elumpex.pl ;).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, piękna Ty i piękna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, prosimy o pilny kontakt na marketing@brilu.pl

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...