środa, 30 sierpnia 2017

JUMPSUIT TOP


Dzisiejszy strój jest jednym, z których nie założyłabym, ale jeśli się odważę to stwierdzam, że wyglądam genialnie. Kombinezon jest naprawdę świetny, wiele osób pytało mnie, jaki założyć biustonosz do takiego stroju, stwierdzam, iż najlepiej zapomnieć o biustonoszu, tak jest dużo wygodniej :D
 Kimono z kombinezonem naprawdę świetnie ze sobą współgra. Podoba się Wam? Co sądzicie o takich kombinezonach?









Kombinezon ROMWE.COM

Kimono - ZARA

Buty- ZARA





12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten kombinezon i Twoja stylizacja! W Polsce ciągle jeszcze taki strój może być przyczyną złośliwych uwag na ulicy, mnie to bardzo martwi ... Bo raz się przeszłam w sukience bez biustonosza po Warszawie i jakoś średnio się czułam. Ale trzeba się nie poddawać, żeby ten kraj był wreszcie normalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rewelacyjna stylizacja. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look, I love this mustard jumpsuit!!!
    You're so beautiful!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  4. You look gorgeous! Wonderful jumpsuit!
    Thank you for visiting my blog and for your comment!<3 I follow you on G+))

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia. Kombinezon mie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten kombinezon i kimono:) super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Zdjęcia wyglądają jak z magazynu, bardzo podoba mi się Twój kombinezon jak i cała stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mustard color jumpsuit & matching footwear are amazing!! lovely look.
    Follow for follow?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale pięknie! cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mi się podoba? yhyś :) super, choć żółty to bardzo ciężki kolor i rzadko komu pasuje... Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kombinezon :) Wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kombinezon, a kolorek niczym złocisty :) Świetne zdjęcia i całość super ♥♥

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...