niedziela, 20 stycznia 2019

GREY


Pierwszy post w nowym roku! To niesamowite jak ten czas szybko leci. Rok 2018 był pełen niespodzianek, zaręczyłam się, niespełna dwa miesiące później wyszłam za mąż, kupiliśmy dom i pierwszy raz w życiu przygotowałam wigilię.
Życzę Wam i sobie by rok 2019 był lepszy od poprzedniego, pełen samych pozytywnych emocji!

Przedstawiam Wam dziś stylizację, w której się zakochałam, jest prosta jednak jest w niej coś wyjątkowego. Skórzane spodnie, szary sweterek i wysokie buty. Zestawienie bardzo wygodne i to jest dla mnie najważniejsze, gdy w pośpiechu załatwiam sprawy w ciągu tygodnia.







Sweter - Bershka
Spodnie - Bershka
Buty/Kolczyki/Pasek - ZARA


2 komentarze:

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...