poniedziałek, 17 lutego 2020

BROWN

Piękną mamy wiosnę tej zimy :D Jak u Was pogoda? U mnie iście wiosenna, idealna na spacerek.

Bardzo lubię niedziele, dla mnie to dzień totalnego resetu, to dzień na spotkania z rodziną, na wyjście do kina, restauracji. Przeważnie soboty są pełne obowiązków, czas prania i sprzątania :D Wczoraj zabrałam całą rodzinkę do kina, postawiłam na look cały w brązach.

Jak się Wam podoba? Bez obaw futro w 100% sztuczne. Sukienka kupiona lata temu w Zarze ale uwielbiam ją, jest bardzo wygodna, efektowna i pasuje na każdą okazje, futerko bardzo cieplutkie i dopełnia stylizację robiąc ją elegancką.







CO MAM NA SOBIE:

SUKIENKA - ZARA

BUTY - ZARA

FUTERKO - NO NAME


7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba sukienka :) ja też lubię niedziele właśnie za ten luźny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka i buty też mega mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, klasyczny zestaw! Fantastycznie w nim wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia i super stylizacja :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/03/blinding-lights.html

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing! i like this coat!
    great post!thank you for your share!
    https://luxhairshop.com/collections/half-color/products/peruvian-hair-half-green-and-half-black-color-lace-front-wig half black half green wig

    OdpowiedzUsuń
  6. woooooow, wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...