poniedziałek, 21 września 2020

TOTAL LOOK

Hej! Jak mija tydzień? Poniedziałki są przeważnie ciężkie, jednak u mnie zaczyna się duży projekt i aż pękam z podekscytowania!


Dziś jest piękna pogoda, więc wrzucam posta i lecę na długi spacer. Uwielbiam ten "total look". Ta sukienka jest jedną z moich ulubionych, można ją zakładać tysiące razy i można ją łączyć na wiele sposobów. Do botków, takich jak na zdjęciu lub do trampek, kozaków czy szpilek. Jednak lubię tą sukienkę w połączeniu z botkami, czarne botki to podstawa garderoby (przynajmniej u mnie), a obcas jest bardzo wygodny. Naszyjnik z czarnym kłem jest dosyć specyficzny ale jest jednym z moich nowych nabytków i wygląda całkiem nieźle. Mam nadzieję, że Was zainspiruję. 







SUKIENKA/BUTY/TOREBKA - ZARA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...