środa, 4 grudnia 2019

LISBOA

Spędziłam piękne 3 tygodnie w Lizbonie, potrzebowałam resetu, coraz częściej odczuwam potrzebę wyłączenia się ze wszystkich social mediów. Ale ten czas zimowy, adwent napędza mnie pozytywną energią, uwielbiam święta, uwielbiam obdarowywać bliskich. Mam postanowienie, każdy wieczór chce spędzić przy jednym świątecznym filmie, Kevin sam w domu jest klasyką, w tym roku został obejrzany już trzeci raz :D jakie inne filmy świąteczne są warte obejrzenia w ten magiczny czas? Macie jakieś ciekawe propozycje?


Co do stylizacji to pierwsze skrzypce grają buty, które są cudowne! Bardzo wygodne i robią wrażenie. Buty są z www.prettylittlething.com, zakochałam się w tym sklepie, mają świetne rzeczy, bardzo seksowne i jakościowo bardzo dobre.
Do butów nie trzeba dużo, wystarczy luźny sweter i gotowe. Jak się Wam podoba?





CO MAM NA SOBIE:

BUTY - LINK

SWETER - ZARA

SUKIENKA - ZARA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...