niedziela, 18 sierpnia 2019

CAMEL

Kolejna odsłona letniej stylizacji. w tym przypadku odcienie brązu grają główną rolę. Kolor ten idealnie pasuje do opalenizny, świetnie kontrastuje się z bielą i bardzo łatwo stworzyć ciekawą stylizację! Świetnie się czuję w takiej kolorystyce. 





Sukienka - no name

Pasek - MANGO

Torebka - ZALANDO

Buty - ZALANDO

Biżuteria - ZARA




Tęsknie za tym klimatem wakacyjnym, tęsknie za Grecją, za świetnym jedzeniem, za niesamowitymi ludźmi. Kocham Polskę i tu jest mój dom, jednak brakuje mi tu takiej życzliwości jaka mnie tam spotkała, tutaj na każdym kroku czuje się oceniana. Też tak macie? Czy zwariowałam? :D 

5 komentarzy:

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...