środa, 28 lutego 2018

FLOWERS


Otwieram sezon wiosenny! Tak bardzo się cieszę, że wiosna już prawie zawitała do nas, chociaż po pogodzie trudno to stwierdzić, ale pierwszy dzień wiosny już tuż, tuż.
Uwielbiam kwiatowe stylizacje i to chyba będzie mój ulubiony wzór tego sezonu! Nigdy nie przepadałam za pudrowym różem, ale ostatnio się przekonuje do tego koloru!

Pudrowo różowy kombinezon w kwiaty dopełniają buty na ciekawym obcasie, długo nie mogłam się przekonać do tych butów, ale nie dość, że są bajecznie wygodne to jeszcze bardzo oryginalne.







KOMBINEZON - ROMWE
KURTKA - ROMWE
BUTY - ASOS




13 komentarzy:

  1. Wyglądasz wspaniale w tym kombinezonie, cudowna kolorystyka zestawu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz =) Co prawda kombinezon kompletnie nie w moim stylu, ale te buty! Bajeczne są =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wiosennie się zrobiło, piękny kombinezon. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wyglądasz fantastycznie w tym kombinezonie :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kombinezon jest przepiękny:) cudownie Kochana w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty mowisz o wiosnie, a u mnie Anglia sniegiem zasypana :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Tak mi się ciepło i wiosennie zrobiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kombinezon !

    OdpowiedzUsuń
  9. Such amazing style! Love the flower print <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  10. Estupendo trabajo tienes en tu blog! Las fotos son preciosas!feliz semana bonit@!💜💜💜

    OdpowiedzUsuń

GREEN TIME!

 Mam ogromne plany na zagospodarowanie przestrzeni w moim domu. Powolutku i konsekwentnie je realizuję, chcę jak najszybciej zrobić prawdziw...